Nu var det längesedan


Jag bar verkligen om ursäkt att det är så länge mellan inläggen nu.
Men jag har jobbat mycket kväll och pga renovering i hallen så har vi haft datorn i Albins rum, så vi har ej haft tillgång till den på kvällarna.
Här hemma har det väl inte hänt så mycket eller egentligen massor, men orkar bara inte skriva det.
Hemma är allt underbart :-) På jobbet är allt kaos så mycket kan jag säga iaf.

Imorgon ska jag få komma ut och parta lite :-) *skoj*
Vi har personalfest, som tydligen börjar med ett ordentligt träningspass *pju* men det ska bli skit skoj, verkligen.
Man lär väl inte tycka att det är riktigt lika skoj på söndag haha :-P Men det är smällar man får ta :-)

Något annat som hänt är att min hund blivit JÄTTE duktig :-) Kan ha henne lös under prommenaderna, och hon lyssnar jätte bra trots att hon är lös :-) I alla fall med godisar eller leksaker hehe ;-) Men man måste ju börja någonstans!

OCH SOFIE! Jag hade Qira lös i ca 15 minuter på våran kvällspromenad idag trots att du och Electra inte var med *stolt* haha.


Orkar inte skriva så mycket mer nu, men ska lägga in lite bilder på våran hall och vårat nya badrum tänkte jag :-)


Ha en trevlig kväll och helg :-)



Badrummet




Badrummet igen





Badrummet igen




Hallgolvet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! jadå, allt gick jätte bra! :)



Jasså, så lustigt :)

2009-04-22 @ 22:14:24
URL: http://sandraspisang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0