Ny vecka!

redan ny vecka!

V.36 (35+0)

insåg idag att i v.37+0 så räknas bebisen som fullgången (utvecklingsmässigt) då är det bara vikt och längd som växer mer. Så om 2 veckor är det helt okej för bebis att komma ut :-)
För min del så får det sätta igång när som helst bara min jädra förkylning har hunnit försvinna.
Har så sjukt ont i halsen så jag kan knappt svälja. Hostar så jag tror inälvorna kommer upp snart. Huvva. Men men bara att vänta ut det och gilla läget.

albin är inte helt 100 än heller, snoret rinner och han hostar till å från, men han är i alla fall tillräckligt pigg för att vara på dagis :-)
Jag hoppas verkligen att han får bli helt bra snart.
Det värsta är väl att när vi väl är friska så åker väl kristian på det och då börjar väl vi om igen sen.
Men vi hoppas på det bästa.


Jaja, nu ska jag lägga in några nya magbilder.


Bilder på magen i v.36 (35+0)


Magen v.36(35+0)



Magen V.36 (35+0)



Nej nu ska jag ta och lägga mig och hoppas på att jag får sova lite mer i natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0