Tillväxt ul och gipsmage!

I fredags var det dags för tillväxt UL för att se om det var en bjässebebis denna gång också.

Till min stora lättnad så var det en liten bebis denna gång :- ) Enligt uppskattningen så kommer den att väga mellan 3500-3800 gram om jag går tiden ut :-) Så nu känns det helt plötsligt helt okej att gå 4 veckor till :-)
Får se hur länge till den vill stanna.
Idag är det exakt 29 dagar kva till beräknat datum :-)


Min kollega och vän Annica fick barn den 2 januari och hade planerat att göra en gips mage den 3:e men som ni säkert förstår så hann hon inte göra den innan lilla Julia ville komma ut.
Så då fick jag de gipsbindor som hon köpt, hon tyckte att jag hade mer användning för dem :-P
Så igår kväll tog vi tag i det och började kladda med det där :-P
Det var lite pillrigt, men RIKTIGT SKOJ!
Kristian tyckte det var skit skoj, han vill göra fler. Så vi får väl se, det får väl bli en till iaf så han kanske blir nöjd hehe.

Jaja, jag vet lite rolig stil, men var tvungen att sitta så, så att magen fick bra form haha.






Idag har dagen bestått av tvätt,tvätt,tvätt.
Tvättat 6 maskiner i tvättstugan och 1 maskin hemma.
Sen har jag även rensat och sorterat och vikt allt i vårat linneskåp, så nu är det sån fin ordning där :-)
Även rensat bland alla hund och katt saker :-)
Tror jag fortfarande har en BOA period. Vill fixa och greja hela tiden.
Nästa helg blir det till att skruva ihop spjälsängen tror jag.

Sen är det planerat ett eventuellt besök till badhuset hela familjen till helgen, om Albins hosta vill ge med sig vill säga.


Nej nu ska jag försöka vila en stund. notera FÖRSÖKA!

Kommentarer
Postat av: Kettunen

Ett stort grattis till sonen :-)

// Sussie

2010-04-06 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0