Oj oj oj!

Nu är det många månader sedan jag skrev.

tänkte faktiskt inte skriva så mycket nu heller utan bara lägga ut lite bilder. men något ska jag väl kunna skriva ner.

jag jobbade igår min sista dag och är nu hemma på havandeskapspenning tills den lilla bebben vill titta ut, känns jätte jätte skönt att få vara hemma. Bara ta det lugnt och pyssla på i egen takt.
Förvärkarna och foglossningen säger att jag måste dra ner på tempot lite gran om detta ska gå vägen. så det gäller bara att försöka trots att det är svårt.

Är i alla fall gravid nu i v. 32 och tiden har gått sjukt fort. Har nog inte fattat att jag om ca 2 månader är 2 barnsmamma.
Albin har blivit mer och mer intresserad av att känna på magen, lyssna på magen och pussa på bebisen. Det är så mysigt att se :-)

Nej nu blir det lite magbilder.


V.29 (28+4)





Magen i v. 32(31+2)





Slänger även in en bild på min lillprins!






Ha en bra dag :-) Om någon läser, de flesta har nog gett upp hoppet om ett nytt inlägg från mig :-P haha.

Kommentarer
Postat av: Emma (Smurf83)

Härliga magbilder!

Blir spännande se vem som gömmer sig därinne.

//Emma

2010-01-22 @ 09:56:45
URL: http://nystromfamily.blogspot.com
Postat av: jessie

Va kul att du skrev igen=) söta lilla abbe=)

2010-01-22 @ 19:07:40
Postat av: Merja

Hallo där=)

Vilken mage du fått, ta det lungt nu sista tiden. Längtar verkligen till när jag får känna knytet röra sig där inne=) Veckorna masar sig fram känns det som, jag vill att det skall bli mars månad NU. Lilla Albin så söt han är saknar honom jätte mycket ge en bamse kram till honom från mig.

Varma kramar Merja

2010-01-24 @ 06:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0